آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32
 
مرجع بزرگ آموزش ومحصولات آموزشی
 

قبل از انجام هر کار نسخه نوع نمایش را در صفحه اصلی نرم افزار از Standard Mode به Advanced Mode تغییر دهید .( همانند تصویر زیر )

nodupdate

۱ – بر روی آیکون آنتی ویروس NOD32 در کنار ساعت دسکتاپتان راست کلیک کرده و بر رویگزینه Advanced Setup کلیک کنید تا قسمت تنظیمات آن باز شود ( شکل زیر )

۲ – از منوی سمت چپ روی گزینه Update کلیک نمایید تا بخش تنظیمات به روز رسانی باز شود و پس از آن در قسمت Update Server روی Edit کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) .

۳ – حال در پنجره Update server list میبایست آدرس محلی که فایلهای به روز رسانی را پس از دانلود در آنجا از حالت فشرده خارج کرده اید ، کپی کنید .
به طور مثال محلی که ما فایلها را از حالت زیپ خارج کردیم آدرس زیر بود :
C:\Documents and Settings\Love\Desktop\eset_upd-09-10-3

پس از اینکه آدرس مورد نظر را در قسمت گفته شده (کادر قرمز رنگ ) کپی کردید بر روی گزینه Add کلیک کنید ( کادر آبی رنگ ) تا آدرس شما در قسمت پایینی آن وارد شود . سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید ( کادر بنفش رنگ )

۴ – اکنون دوباره بر روی آیکون NOD32 در کنار ساعت دسکتاپ راست کلیک کرده و اینبار بر روی گزینه Update کلیک کنید آنتی ویروس شما به روز شود .

لطفا مشکلات خود در زمینه به روزرسانی NOD32 را در بخش نظرات این آموزش مطرح نمایید تا سایر کاربران در صورت داشتن مشکلات شما ، بتوانند آنها را رفع نمایند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام خدمت شما دوست عزيز اين وبلاگ هر روز آپ ميشه پس براي ديدن كل مطالب از موضوعات وارد شويد. از دوستاني كه عضو وبلاگ شدند بسيار سپاسگذارم. شما هم به جمع ما بپیوندید. دوست عزيز شما با عضويت در عرض 30 ثانيه مطالب خودتون رو به راحتي مي تونين تو اين وبلاگ ثبت كنين. دوست عزيزم اگه نظر خودت رو در وبلاگ ثبت كني خيلي متشكر ميشم. با تشكر از شما دوست عزيز كه اين وبلاگ را انتخاب كرديد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

حتما ما را تبلیغ نمایید برای تبادل لینک ابتدا لینک ما را با عنوان مرجع بزرگ محصولات آموزشی و نرم افزار و...وبا آدرس PersianETD.LxB.IRدر وبتان لینک نمایید سپس مشخصات خواسته شده زیر را وارد نمایید در 30 ثانیه لینک شما در وب قرار می گیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 240
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 157000
تعداد مطالب : 127
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


چت روم
دریافت کد جملات شریعتی


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


چت روم دریا گراف